2010. június 22., kedd

Önszuggesztiós mondatok

Találtam egy könyvet. A jógáról.
Azóta minden reggel szorgalmasan gyakorolok. Haich Erzsébet neve a Beavatás című könyv óta cseng ismerősen számomra. Selvarajan Yesudian és ő több könyvet kiadtak együtt a jógáról, na az egyikre akadtam rá. (Sport és jóga)

Az utolsó fejezet arról szól, hogyan javíthatunk a sorsunkon. Tudjuk, hogy a gondolat is cselekvés, ezért sem mindegy mi minden forog a fejünkben.
Leír néhány önszuggesztiós mondatot, amelyekkel erősíthetjük magunkat.


Íme:
1. Minden tekintetben napról napra jobban érzem magam. (ez a Coué alap mondat)
2. Testben és lélekben erőt sugárzok.
3. A legmagasabb erőket nyilatkoztatom ki, kevesebbel nem lehetek megelégedve.
4. Én vagyok az életem sugárzó napja.
5. Én vagyok, aki VAGYOK.
6. Határtalan, erős, mindent megelevenítő, mindig szabad szellem vagyok.
7. Szellememet, mely önmagában véve tökéletes, a testemen keresztül mint tökéletes alkatot, sugárzó egészséget és fiatalos erőt, a lelkemen keresztül mint harmóniát, összhangot és az ÉN-emen keresztül mint az örök LÉT-et nyilatkoztatom ki.
8. Egész lényemmel tisztaságot sugárzok.
9. Egész lényemmel békességet sugárzok.
10. Szeretetet sugárzok minden embertársamra.
11. Nyugalom és békesség, nyugalom és békesség, nyugalom és békesség...
12. ÓM, ÓM, ÓM...

Reggel és este kell 3x ismételni. Kitartóan kell gyakorolni, és a hatás nem marad el.

"A türelem a legmagasabb erény."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése