2010. január 3., vasárnap

Kívánságlista 2010-re

Tavaly nyáron az egyik kedves ismerősöm – akivel csak ritkán van alkalmunk találkozni, viszont, ha végre sikerül hosszú órákat át tudunk dumálni – említette, hogy Ő minden év elején összeírja, mi mindent szeretne elérni az év során.
A listán szerepelnek reális és elérhetetlennek tűnő célok is. Ahogyan mesélte milyen céljai váltak valóra én is kedvet kaptam a saját listám összeállításához. Még aznap papírra vetettem a céljaimat. Időnként elővettem, olvasgattam, és láss csodát, van, ami teljesült, van, amihez közelebb kerültem.

A lista működik.

Akkor fogok hozzá a céljaim és vágyaim összeírásához, amikor van egy kis időm egyedül átgondolni, valójában mit szeretnék, természetesen fontossági sorrendben.

Azzal kezdtem, hogy átgondoltam, mit hozott számomra 2009, hogyan változtam, hogyan változott az életem. Szerettem az elmúlt évet, mert sok változást hozott, elsősorban bennem, de a környezetemben is. Úgy érzem ebben az évben végre sikerült valamelyest magam mögött hagynom a betegség nyomait. Elkezdtem egy egészségesebb életet, a testem egyre jobban regenerálódik. A párkapcsolatom csodásan működik, boldog vagyok, hogy ilyen fantasztikus férjem, családom van! Új céljaim, új ismerőseim és barátaim is lettek.

Majd átgondolom, miben szeretnék mást, életem mely területén, és pontosan mit. Idén a listán annyit változtatok, hogy a célok összeírása után egyenként bővebben is kifejtem őket, részfeladatokra bontom őket. Majd egy-egy cél egy külön lapra kerül a füzetemben, ahol képeket is ragasztgatok mellé. A munkának ez a része még hátra van.

Fontos a célok konkrét megfogalmazása. Erről már korábban írtam. Azért is viszonylag hosszadalmas feladat a lista összeállítása, mert a célokat jól át kell gondolni, és pontosan kell megfogalmazni.

Jó érzéssel tölt el már a célok összeírása is. A füzetbe ragasztgatás is élvezetes időtöltés. Foglalkozom magammal, a lelkemmel, picit egyedül maradok a céljaimmal, így az év során többet meg tudok tenni azért, hogy teljesüljenek.

Kívánom Mindenkinek és magamnak, hogy sok szépet hozzon ez az esztendő! 
Legfőképpen egészséget, boldog és kiegyensúlyozott kapcsolatokat a szerelemben, családban, barátokkal, békét a szívben és a lélekben, erőt a cselekvéshez, bátorságot és kitartást a célok eléréséhez!
Boldog Új Évet kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Valóban, a listámat én is elkészítettem már és tényleg működik. Sok minden valóra vált (amiért hálás vagyok), ezek helyére új dolgok kerültek. Az, hogy egy-egy dolgot részletesebben is kifejtsünk nagyon jó ötlet. Ez nem is tudom miért nem jutott eddig eszembe, de hála neked ma is tanultam valamit. Köszönöm. Kívánom, hogy teljesüljön minden vágyad. Kívánok egészséget, békét, boldogságot és nem csak 2010-re. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)

    Én is Hálás vagyok az Égieknek, hogy vigyáznak rám, és terelgetnek az utamon!
    Mindig hálát adok, az életemért, családomért, a sok jóért. A számomra rossz dolgokban pedig igyekszem megkeresni, mit is akarnak tanítani. Nem könnyű. :)))

    VálaszTörlés