2009. augusztus 25., kedd

Mi a rák?

Rosszul működő sejtek, akik úgy „gondolják” önálló életet kezdenek, felrúgva eredeti funkciójukat. Lázadó sejtek. Élni, szaporodni akarnak, és kíméletlenül nyomulnak előre.
A rák az egész test betegsége.
Fontos megérteni hogyan működnek ezek a rossz sejtek, mert ha le akarom győzni az ellenfelet, jobban teszem, ha megismerem. Ugyebár.

A rákos sejtekre rendezetlen, kaotikus növekedés és túl nagy sejtmag jellemző. Céljuk, önmaguk megsokszorozása. Gyakran elveszítik a képességüket arra, hogy anyagcsere folyamatokat folytassanak. Nem fárasztják magukat az oxidációval, inkább, más egészséges sejteket igáznak le, és elveszik tőlük, amire szükségük van. A kutatók szerint a betegség kialakulásában a mutációk játszanak szerepet. A sejt állandó inger hatására (ami lehet mechanikus, kémiai, fizikai inger) drasztikusan megváltozhat, kitör az eredeti mintából, önálló életet kezd, a többi sejt és a szervezet rovására. A rákkutatók szerint gyakran megesik, hogy bizonyos sejtjeink tévútra lépnek, de az erős immunrendszer, a jó védekezés könnyen legyűri a hibás sejtek próbálkozását.

Amikor kiderült a betegségem igyekeztem magam mentális úton tisztítani, arra törekedtem, hogy minél kevesebb legyen a rákos sejtem, és minél erősebb legyen az immunrendszerem. Ahogy haladtam a gyógyulásban egyre több információhoz jutottam, így folyamatosan tökéletesítgettem a módszerem.
Minden reggel és este legalább 30 percet szántam erre a gyakorlatra.


Tisztító meditáció
Kényelmesen lefeküdtem és tudatosan ellazítottam magam. Majd elképzeltem, hogy a rákos sejteket egy mágnes segítségével testem minden részéből összegyűjtöm, beleteszem egy kristálygömbbe és felküldöm az Égiekhez, hogy hasznosuljanak másképpen. Ezt addig végeztem, amíg úgy éreztem van még rákos sejt a mágnes körül. Majd elképzeltem, hogy a Földből arany fényt kapok, amely magába szívja a félelmeimet, a maradék rákos sejteket. Végigpásztázom a testem, minden szervem, minden sejtem. A fény egyre sötétebb lesz, ahogy megtelik a sok negatívummal. Majd felküldöm az Égiekhez, megköszönöm, hogy megtapasztalhattam, de már nincs rá szükségem.
Ha különösen féltem, rettegtem valamitől - például időnként rám tört a félelem az áttétektől – annak az érzésnek a kitisztítására külön figyelmet fordítottam. Az arany fényt annyiszor képzeltem el egymás után, ahányszor csak szükségem volt rá, amikor úgy éreztem nincs több rákos sejt, nincs több félelem, kértem a fehér fényt. Elképzeltem, amint fentről az Isteni, gyógyító fény száll rám, amely regenerálja a testem, jó hatással van az egészséges sejtekre, friss élettel, vidámsággal tölt el. Elképzeltem, hogyan gyógyítja a sejtjeimet, aktiválja az immunrendszerem, elképzeltem a szerveimet egészségesnek, elképzeltem magam boldogan és egészségesen.

Ez lett az alap meditációm. Később olvastam a Simontone meditációról, jobban elmélyedtem más könyvekben, így bővült, változott a gyakorlatom. (erről majd később)
Mivel nekem nehéz elképzelni a sejteket, szerveket, így gondolatban megyek végig a meditáción. Ezzel csak azt akarom mondani, ha valaki nem látja maga előtt képszerűen, amit el kell képzelni, ne keseredjen el, mert az is jó, ha gondolatban végigmegy a meditáción, és elismétli magában a szöveget.
Viszont ezt minden nap legalább kétszer meg kell tenni.

Hasznos könyv arról, mi a rák testi és lelki szinten:
Rüdiger Dahlke - A lélek nyelve: a betegség

1 megjegyzés:

  1. Kedves Bea!
    A Kineziológia magazinban olvastam a történetedet. Nagyon nagy dolognak tartom, hogy így szembe tudtál nézni ezzel a betegséggel. Az is fantasztikus dolog, hogy ilyen hatalmas önismereti utat kezdtél bejárni. De sajnos pár dolgot így utólag, csak hogy valóban helyére kerüljenek azok a bizonyos kockák, nem feltétlenül jól értelmezel a megbetegedéseddel, illetve a gyógyulásoddal kapcsolatban. Kérlek ne vedd sértésnek, nem annak szánom, csupán szeretnélek egy kis plusz információval tovább segíteni az igazi valóság megismerése felé. Írod a bemutatkozásodban, hogy vastagbél daganatod volt. Ennek a daganattípusnak a kiváltó érzelmi hátterét próbáltad már felkutatni? Nem volt véletlenül a daganat diagnosztizálása előtt olyan érzésed, vagy konfliktusod, amivel kapcsolatban az alábbiakat érezhetted: csúnya, utálatos, emészthetetlen dolog, esemény. Ezzel én nem tudok mit kezdeni, szeretnék megszabadulni tőle! Ez egy nagyon mocskos dolog, egy aljas szar ügy.

    Mert a vastagbél daganatot sajnos ilyen érzelemtársítás okozza és nem testi szinten alakul ki, hanem a lelki folyamatok indítják be ezt az elváltozást. Él egy orvos, aki saját rákos megbetegedése által talált rá az 5 biológiai természettörvényre, amely "sajnos" az akadémikus orvoslás, és a gyógyszeripar szükségtelen beavatkozásai és módszereinek teljesen ellentmondó elméleteket jelenti, így eddig nem tudott olyan ütemben nyilvánosságra kerülni, hogy sok-sok rákos megbetegedésben szenvedő a saját életét megmentve mondjon nemet a mérgezéses és égetés kezelésekre, hogy a szervezetüknek, az évmilliók alatt beprogramozott, regenerálódási folyamatait békén hagyva meggyógyulhassanak. Ha meg szeretnég érteni a gyógyulásod valós folyamatát, akkor javaslom, hogy ismerkedj meg a germán új medicina névre hallgató igaz gyógytudománnyal, az akadémikus tünetközpontú és az embereket betegségben tartani akaró gyógyszergyárak által uralt orvostudománnyal.

    További sikeres önismerkedést kívánva szeretettel: Szilárd

    VálaszTörlés