2009. október 19., hétfő

"Kérj és megadatik"

De hogyan kell jól kérni?

Annyi mindent szeretnék. De amikor meg kell fogalmaznom, hogy konkrétan mit is, többnyire zavarba jövök. Nagy vonalakban tudom, a fejemben van, viszont nehéz pontos formát adnom a kívánságaimnak.

A hosszú gyógyulásom alatt ebben a kérdésben is szert tettem némi tapasztalatra.

Családállításokon figyeltem meg, hogy mások is küzdenek ezzel a problémával. Esetleg meg tudják fogalmazni vágyaikat, de néhány apróságra mégsem gondolnak. Részletkérdések, amelyek később válóokokká érnek.

Például, aki boldog párkapcsolatra vágyik, annak hozzá kell tennie, hogy minden téren kielégítő, boldog, harmonikus kapcsolatot kíván, hosszú távon, amely neki és a párjának is boldogságot jelent, mégpedig mielőbb. Ha kimarad a minden téren kielégítő, a partner impotens lehet. Ha a mielőbb marad le, várhatunk további hosszú évekig. Ezen kívül nem árt tovább gondolni, hogy milyen párra vágyunk: optimista, rossz szokásoktól mentes, függőségektől mentes, melegszívű, hűséges, aki imád bennünket, figyelmes, netán ambiciózus, rendezett családi háttérrel, egyedülálló, őszinte, megbízható. Kinek-kinek vágyai szerint. Az én listám annó legalább 55 pontból állt. :)
Elmondhatom, hogy a 95%-a teljesült. Nem hiába szántam rá annyi időt. És még így is akad épp elég megoldandó életfeladat, mivel nem véletlenül talál egymásra két ember.

Tehát, ha valamit kívánunk, nem árt megállni egy pillanatra, és elgondolkozni, valójában mit is szeretnénk. Én többnyire összeírom, az adott témakörben mire vágyom, mi lenne számomra a legmegfelelőbb. Írom, majd elteszem néhány napra. Újra előveszem, nézegetem, kiegészítem. Foglalkozom vele. Egy szabályt tartok be: a nem szót kerülöm. Mindent pozitívan fogalmazok meg.

Merni kell nagyot álmodni!
Megfigyeltem azt is, hogy egy-egy kilátástalan helyzetből, életszakaszból úgy gondoljuk nincs menekvés. Beszorulva az adott problémába, szinte elképzelhetetlen, hogy a dolgok jóra fordulhatnak, az élet megváltozhat. Pedig nem egyszer megmutatta nekem az élet, hogy a dolgok 100 %-os fordulatot vehetnek. A listára bátran fel lehet írni, olyan kívánságokat, amelyek első blikkre megvalósíthatatlannak tűnnek. Itt persze nem a lehetetlen kívánságokra gondolok: például nem kívánom, hogy az Egyesült Államok first lady-je legyek. :)

Ha új munkahelyre vágysz
Érdemes átgondolni - azon túl, hogy milyen munkakör érdekel - hogy milyen más szempontos fontosak: a munkahely barátságos legyen, kedves kollégák vegyenek körül, jó érzés töltsön el reggel munkába menet, jól megközelíthető helyre essen, és így tovább, egyéni igények szerint. Azért kell jól átgondolni, mit is kérünk, nehogy hiba csússzon a gépezetbe.

A gyógyulásom során az lebegett a szemem előtt, hogy minden téren egészséges legyek. Arra kértem a Jóistent, irányítson olyan gyógyítókhoz, módszerekhez, amelyek számomra a legjobbak, amelyekre az adott időben szükségem van. Arra kértem, hogy vezessen tovább és tovább a gyógyulás útján. Erre kérem ma is.

Minden kívánság végére odateszem, hogy az Égiek akaratának megfelelően teljesüljön a kívánságom, úgy hogy az hosszútávom nekem és a környezetemnek is jó legyen, az egészségem és a környezetem egészsége is tökéletes legyen.

Ámen

2 megjegyzés:

  1. Kedves Bea!

    Én édesanyám által szembesültem ezzel a betegséggel.2009.novenber 25-én megműtötték és holnap megy a 2. kemoterápiára (Szintén kéthetente)Ő a de-Gramont protokoll szerint kapja.Sajnos neki a májában vannak áttétek.Szerinted így is meg lehet gyógyulni? Mert nagyon szeretnénk!

    Köszönöm és sok egyészséget kívánok! Nagy Bea

    VálaszTörlés
  2. Szia Bea!

    Én biztosan nem adnám fel. Hinni, bízni kell a gyógyulásban, és mindent meg kell tenni az érdekében! A csikung mesterem mondta, hogy minden betegségből meg lehet gyógyulni. A gyógyulásom során sokszor eszembe jutott ez a mondat. Nem szabad feladni.
    Írj nekem mailt, ha van kérdésed, szívesen segítek, akár megbízható szakemberek elérhetőségeivel is.
    Kitartást!
    Szia,
    Bea

    VálaszTörlés